Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

Κονσεϊσάο: "Μεγάλη μου τιμή να δουλεύω για το καλό του ΠΑΟΚ"


Μέσα σε συγκινησιακά φορτισμένη ατμόσφαιρα, ο Σέρτζιο Κονσεϊσάο έβαλε το τέλος στην πλούσια ποδοσφαιρική καριέρα του και άρχισε αυτήν του τεχνικού διευθυντή. Στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε το μεσημέρι της Δευτέρας (16/11) ο Πορτογάλος, μίλησε εφ' όλης της ύλης για τα όσα έζησε όλα αυτά τα χρόνια στα γήπεδα, δίνοντας παράλληλα το στίγμα του νέου ρόλου που θα έχει στον ΠΑΟΚ.

Αρχικά ο Κονσεϊσάο είπε: "Είναι μια πολύ δύσκολη ημέρα για εμένα, γιατί σηματοδοτεί τη λήξη της ποδοσφαιρικής καριέρας μου. Είμαι όμως ικανοποιημένος γιατί πέτυχα πολλά. Κι αν μετρήσω τις καλές στιγμές είναι περισσότερες από τις άσχημες. Πήρα έντεκα τίτλους, έξι στην Ιταλία και πέντε στην Πορτογαλία. Έζησα μεγάλες στιγμές. Ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου όλους τους ποδοσφαιριστές, προπονητές και κάποιους από τους διοικητικούς παράγοντες που συνεργάστηκα. Όπως και την οικογένειά μου που με στήριξε όλα αυτά τα χρόνια, ιδίως όσα είμαι εκτός Πορτογαλίας.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω δύο ανθρώπους που δεν βρίσκονται πια στη ζωή, τους γονείς μου. Και φυσικά όλους τους δημοσιογράφους, σε όλες τις ομάδες, με τους οποίους συνεργαστήκαμε κάποιες στιγμές αρμονικά και κάποιες όχι. Παράλληλα, θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον πρόεδρο και στο ΔΣ του ΠΑΟΚ για την τεράστια τιμή που μου έκαναν να μου αναθέσουν αυτό το πόστο. Με αυτόν τον τρόπο θα συνεχίσω να βρίσκομαι κοντά στην οικογένεια του ΠΑΟΚ και με τη νέα μου αρμοδιότητα θα κάνω το καλύτερο δυνατό για να έχω τις ίδιες επιτυχίες ή ακόμα περισσότερες απ όσες είχα ως ποδοσφαιριστής, βοηθώντας την ομάδα από το νέο δρόμο που χάραξα".

Ακολούθως ρωτήθηκε για…

την εν λόγω απόφασή του: "Δεν ήταν απόφαση της στιγμής. Είχαν γίνει συζητήσεις και προεργασία. Ο ΠΑΟΚ έκρινε ότι αυτή ήταν η κατάλληλη στιγμή να σταματήσω και εγώ συμφώνησα με αυτήν την επιλογή".

τη διαχείριση του χαμηλού μπάτζετ: "Αυτά τα θέματα θα λυθούν εν καιρώ, με καλή επικοινωνία που θα έχουμε με τον πρόεδρο και τον προπονητή".

τη χρονική διάρκεια της συνεργασίας του με τον ΠΑΟΚ: "Είναι νωρίς ακόμα να θέσουμε τέτοια ζητήματα. Το πιο σημαντικό είναι να κάνουμε ό,τι περισσότερο αυτή τη σεζόν και όταν τελειώσει, το συζητάμε και πάλι".

αν θα λείψει ως παίκτης από τον ΠΑΟΚ: "Είναι τώρα ώρα να δημιουργούμε προβλήματα; Ο στόχος είναι να συνεχίσουμε το πλάνο που έχει χαράξει η διοίκηση από την αρχή. Να είμαστε όλοι σαν μια γροθιά. Εγώ θα παλεύω για τα συμφέροντα και το καλό του ΠΑΟΚ από τη θέση του τεχνικού διευθυντή, όπως έκανα και ως αρχηγός".

τις αντιδράσεις των συμπαικτών του: "Ήταν πολύ θετικές. Οι συμπαίκτες αγκάλιασαν αυτήν μου την απόφαση".

τη συνεργασία με το Σάντος: "Είναι τιμή να δουλεύεις με έναν προπονητή, όπως τον κ. Σάντος που χαίρει μεγάλης εκτίμησης σε Πορτογαλία και Ελλάδα. Νιώθω περήφανος που θα δουλεύω μαζί του ως τεχνικός διευθυντής πλέον".

τις νέες αρμοδιότητές του: "Το απόλυτο πρότυπο του τεχνικού διευθυντή ήταν ο κ. Βρύζας, ο οποίος έκανε εκπληκτική δουλειά σε αυτό το πόστο. Η αρμοδιότητα μου θα είναι η αρμονική σύνδεση ποδοσφαιριστών-διοίκησης, προέδρου-προπονητή. Να είναι όλοι μια γροθιά, να υποτάσσουν τα προσωπικά τους θέλω, μπροστά στο καλό της ομάδας".

αν η πρώτη μεταγραφή θα είναι επιθετικός: "Είναι πολύ νωρίς να μιλάμε για μεταγραφές. Είναι η πρώτη μου ημέρα ως τεχνικός διευθυντής. Θα γίνουν πολλές συζητήσεις με τον προπονητή. Θα μου πει πού και αν χρειάζεται ενίσχυση ο ΠΑΟΚ και με τη σύμφωνη γνώμη της διοίκησης θα κάνουμε κάποιες μεταγραφές αν χρειαστεί".

για τις τέσσερις προσωπικότητες που ήρθαν στη Θεσσαλονίκη: "Τους ευχαριστώ όλους εκ βάθος καρδίας. Είναι πολύ σημαντικοί άνθρωποι στη ζωή μου. Σφυρηλατήθηκε μια μεγάλη φιλία από τότε που ήμασταν συμπαίκτες για οκτώ-εννιά χρόνια στην εθνική Πορτογαλίας. Με τον Βίτορ Μπαΐα ήμασταν μαζί και στην Πόρτο, με τον Φερνάντο Κόουτο στην Πόρτο και στη Λάτσιο. Ήρθαν όλοι τους να μου ευχηθούν καλή επιτυχία στο νέο μου πόστο. Δεν αποκλείεται βέβαια να υπάρξει μαζί τους και συνεργασία στη συνέχεια".

αν είχε άλλες προτάσεις για τεχνικός διευθυντής: "Είμαι και νιώθω μέλος της οικογένειας του ΠΑΟΚ. Είναι μεγάλη μου τιμή που είμαι εδώ. Θέλω να συγκεντρωθώ στη δουλεια μου. Μπορεί να υπήρξαν προτάσεις, μπορεί και όχι. Αλλά ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει. Είμαι πολύ ευχαριστημένος στον ΠΑΟΚ, θα συνεχίσω να δουλεύω για το καλό του".

το ντέρμπι με τον Άρη: "Θα είμαι περισσότερο νευρικός εκτός αγωνιστικού χώρου. Όλοι ξέρουμε τι σημαίνει ένα τέτοιο ντέρμπι για τη Θεσσαλονίκη και τι ιδιαιτερότητες έχει. Είμαι πεπεισμένος ότι ο ΠΑΟΚ θα κάνει ένα καλό ματς, θα κερδίσουμε και θα δώσουμε χαρά στον κόσμο".

αν στις μεγάλες στιγμές της καριέρας του συγκαταλέγεται ο ΠΑΟΚ: "Μεγάλες στιγμές για μένα ήταν οι μεγάλες νίκες που έζησα. Και με τον ΠΑΟΚ βίωσα μεγάλες νίκες. Από μικρή ηλικία διέθετα το πνεύμα του νικητή, κάτι που χαρακτήριζε ως ποδοσφαιριστή. Είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσουμε να ζούμε μεγάλες χαρές στον ΠΑΟΚ".

Κλείνοντας ο Πορτογάλος συλλυπήθηκε την οικογένεια του Αντόνιο ντε Νίγκρις: "Είναι πολύ δύσκολο για το ποδόσφαιρο να φεύγει από τη ζωή ένας ποδοσφαιριστής, ιδίως τόσο νεαρός. Η οικογένεια του ΠΑΟΚ και εγώ προσωπικά είμαστε δίπλα στην οικογένειά του".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου